MENÜ

Első bemutatásra illő játék a Terrorist Takedown : Conflict in Mogadishu.

Elsőre amikor ránéz az ember azt hinné, hogy egy komplett, komoly játékot vett meg nem túl drága pénzért.

A borítóval szerintem többet foglalkoztak mint az egész játékkal.Az eleje pofás ( persze a borítónak).A hátulja elég megfogó.A belseje nem annyira.A cd-re szerintem szebben lett rátéve a játék emblémája.A kézikönyvet nem kritizálom,mert még ez is soknak tűnik a City Interactive-szinthez képest.Oldalszám azért nem egyezik a WoW-kézikönyvével, de igazábol lényegileg mindent magábafoglal.A billentyűzeti gyorsgombok az fps-játékokhoz híven vannak elrendezve.Okos megoldásnak tűnik az automata és félautomata gomb a fegyvereken.Fegyverleírás terén nem büszkélkedhet,csupán felsorolásszerűen írja le a fegyverneveket.A játék története egyszerű és nagyszerű: Mogadishut megtámadják a terroristák és nekünk kell megvédni a faxa katona szerepében.Igazi City Interactive-os sztori.

Nah de kezdjük el a játékot.

 

A feltelepítés nem okoz nagy gondot,egyszerű installerja van.10-20 perc alatt feltelepíthető majd egy eléggé kidolgozatlan parancsikont találunk.A cityhez hűen ezt is magyarosították, ez is egy plusz pont a javukra. A menü nem valami nagy szám, de azért elmegy. Kezdjünk egy új játékot. Profilnak beírtam a gamermasters nevet és elkezd betölteni a game. A betöltésnél egy szép hosszú szöveg fogad minket: a segélyszolgálatot a terroristák akadájozzák meg és minekünk kell őket megakadájozni. A főhadiszálláson kezdünk. Gyakorlatilag a tréning annyi, hogy felvesszük az m4-et és megyünk a helikopter felé.Közben extrának gyakorlatozó katonákat is beletettek, melyek fekvőtámaszt nyomnak, ugrálnak stb. Mondjuk mindegyik tréningesböl 2-őt raktak, akik nem csak ikertestvérek, hanem másodpercpontosan utánozzák egymást. Na de menjünk a helikopterhez. Újabb töltés és az előbb kiírt szöveg. A helikopteren vagyunk egy minigunnal a kezünkben. Ha nem ismernén a City-nek a nagy kedvencét az álló helyből lövöldözést, akkor aztmondanám , hogy ez egy izgalmas bevezetés. Nekem eszméletlenül érzékeny volt az egér, minimumra nyomtam le és úgy is nehéz volt hozzászokni. A nagyszerűen pontatlan minigunnal mire leszedünk mindenkit a game beszámol 800 lövést számol be amit a pálya végén kiad. Elképesztő komolysággal üvöltöznek , hogy GO,GO,GO és az intróba egyedül vánszorgok le a helikopter kötelén. A bejátszás után egy hajó belsejéig kell eljutni a kikötőn keresztül. Ajánlom, hogy a fegyvert félautomatáról állítsuk át automatára a V gombbal. Itt a Counter Strike-os híres mondás, a Head Shot-ot a fejlesztők még nem hallhatták, mert a hs éppannyit sebez tapasztalataim szerint mint a láblövés. Bár a hs-eket is számolja. Az életedet ha könnyű módban játszassz nehezen veszik le és egy idő után az is visszatölt. Úgyhogy ebben a szempontban player-barát a program. A pálya egyes részein bombákat találunk, amit bejelentünk a főnöknek és mehetünk tovább. Kb. ennyi a pálya és ha végeztünk vele kiadja a már említett statot ami leírja, hogy hányszor találtak el engem, mennyi hs-et adtam és mennyi lőszert pazaroltam. Jó ötletnek tűnik ez is, de a minigun elrontja ezt a statos élményünket.

 

A második pálya kicsit másabb. Egy terepjáró tetején találjuk magunkat egy gépfegyverrel. Az első pálya mintájára itt is csak lőni kell a terroristákat hülye módon. De itt változik a helyzet: az egész pályán ezt kell játszani. Kapunk menet közben egy hívást, hogy erősítést nem kaphatunk mert minden egység bevetésben van, éppezért kimegyünk többszáz terrorista közé egy fegyverrel amit mi kezelünk. Picit furcsa, és a pálya olyan hatalmas meglepetéseket sem tartalamaz. Épp az ilyenekkel rontják el a játékaikat, és úgytűnik most sem csináltak mást , mint egy félig arcade félig fps játékot. A pálya végére megtisztítjuk a területet és jön a szokásos betöltés.

 

Nézzük a harmadik pályát:

Mielőtt még elkezdenénk rá akarok térni a bal felső sarokban lévő F1 és F2 gombokra melyekkel parancsokat lehet kiadni az osztagodnak. Ez jó ötletnek tűnik, de higgyétek el ilyen programozással nem az. Segghülyék az embereink szószerint, sokszor meg sem tudsz mozdulni tőlük hiába nyomogatod az F2-t akkor állnak egy helyben mint a fogyatékosok. Egyszerűen szörnyű. A másik dolog amire ki szeretnék térni az a térkép. Szerintem nem csináltak nagy ügyet belőle. Amit csináltak a map-nak a szerepében azt lenyomatták felülről, mert mást nem tudnék elképzelni. Nekem annyira nem tetszett. Na de nézzük a harmadik pályát.

A főhadiszálláson vagyunk de egy dolgon felkaptam az agyvizet: azt mondták a rádióban, hogy minden egység akciózik akkor azok a barmok miért edzenek éppugy mint a játék legelején?? Még a lőszeres is ugyanugy áll meg az a szatír a szekrénye előtt. Na de hagyjuk (City-s játék). Újra ki kell menni a helikopterleszállóhoz, ahol a helikopter megy, de fel nem száll, ki se száll belőle senki, csak ugy megy. A terepjáróba kell beszálni. Ne féljetek nem megy át a játék újra arcade-ba, legalábbis egyenlőre. Egy faluba vagyunk amit az ENSZ lát el élelemmel és itt csapnak le a százasiker terroristák. A headshot módszer valamivel javult, de néha csalókás. Továbbá a játék CSAL!!! A semmiből jönnek elő terroristák nem kis számban. A semmiből elédugornak és ha szerencséd van, csak párszor találnak el. Jólvan, lehet ,hogy elbujtak a kocsi mögé stb, de azért a lapos háztetőn lerak 3*5 db terroristát az azért túlzás. Ha mindezen túlléptünk és kinyírtunk mindenkit jön egy hívás Mindenhatótól (a rádiós hazudozótol) , hogy spurizzunk vissza a bázisra mert a terroristák megtámadták, és nemis akárhogy! Ezzel arra utaltam, hogy Mindenható ezt mondta azt közbe 2 terrorista támadott. Meglepő módon több embert lelőttek a társaink is. Miután ezt a parancsot is kipipáltuk a progi kiadja a statunkat, ami ezen a pályán egész jóra teljesíthető. Fogad minket a töltőképernyő

 

Folytassuk a 4. pályával:

A főhadiszálláson kezdünk ami nem túl meglepő. A tréningelők már tiszta izomagyak lehetnének, mert még mindig szakadozás nélkül megy nekik az edzés. Üzemanyag téren Mogadishu környéke nem szenvedhet hiányban, mert még a leparkolt helikopternek is jár a motorja. A fegyverraktáros szerintem tökre elaludt, mert egy hülye életjelet sem adott. De menjünk a célnak kijelölt jármű felé. A küldetésünknek az a lényege, hogy a terroristák elraboltak egy ENSZ munkást, akit a természet által körülvett búvóhelyről kell kimentenünk. Az egy dolog, hogy a feliratban azt írták, hogy hegyek zárnak körül, de azért a pályát kicsit valósághűtlenül csinálták meg. A pályán a messziről látható ellenségeket eléggé nehézkés egy m4-essel leszedni, nem épp egy sniper puska. Nem azt mondom, hogy lehetetlen, mert nem az, egyátalán nem az. Ne értsetek félre. A pálya eleje felé találunk egy rozoga faházat ami mellett olyat láttam , hogy majdnem megijedtem. Egy kocsit minigunnal a tetején. De aztán megnyugodtam, mert csak hála az égnek díszlet. A helyszínek viszonylag változatosak: hegyek,hidak, lejtők stb. Ha ezeken túljutunk elérünk egy faluig, ahol nálam a kis csapat eltünt a térképröl úghyogy nekem kellett egyedül kijuttatni a túszt. Ha a tússzal kijutottunk a falubol kiadja a pálya statját a progi és örülünk a fekünknek. :D

 

Még egy poént lelövök mielőtt elkezdenék bemesélni az 5. pályán megélt élményeimről. Az előző pályán sikerült megölni egy nem túl eszes terroristát. Azt gondoltam, hogy milenne, ha megtekinteném a ruházatát stb. A fegyver a City-hez hűen eltűnik a föld felszínéről fa és fém humuszt képezve. A ruhája a nyomorsághot bizonyító fekete rossz póló, elcseszett színű gatya és itt akadt meg a lélegzetem. Egy Converse tornacipőbe volt! Minek egy arab terroristának Converse cipő? Ezt döntsük el mi magunk. Na, de menjünk tovább.

 

Az ötödik pályán a rémálmommal kezdünk: egy rohadt minigunnal vagyunk a helikopteren arcade-ba átlépve ÚJRA! Igazából a pályán semmi kihívás nincs, csak hülyemódon kell lövöldözni, amit még egy csimpánz is megtudna csinálni. Semmi jó érvet nem tudok felhozni eme pálya mentségére, egyszerűen szörnyű. És ez meg kemény 10 percig, mivel apályát elhúzták unalmas, rövidnek tűnő de halálian szar 10 percre. És ennyi az egész pálya. Bocsy, hogy most nem tudok többet írni erről, de egyszerűen ennyi.

 

A hatodik pálya nem arcade, de nem is a leg realisztikusabb. Egy besúgót kellünk megmenteni, tűzön vízen át kell vele menni és a gonosztól megmenteni. Mondhatnánk , ha így lenne: unalmas, lőszerhiányos hányott pályárol van szó. De ha ennyi nem lenne elég ilyen pályák vannak az egész játékban, úgyhogy szerintem kész a cikkem. Köszy hogy olvastad.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Hírek

  • Sorozat
    2012-07-24 16:44:24

    A leállás után újra elindul az oldal!

  • Játékkészítés
    2012-05-02 17:12:47

    A sorozatom mostani részeiben játékot fogunk készíteni!

  • Új videó
    2012-03-12 20:08:59

    Holnap megjelenik a gamermasters sorozat első epizódja!!!

Szavazás

City-s játékok vagy másikak kerüljenek fel az oldalra?
Igen
Nem.Azokból van elég a neten!
Asztali nézet